dilluns, 9 d’agost del 2010

1ª entrada MISSIÓ 1: Recerca de sostre!

Després d'un mes i escaig intentant fer-me amb un pis per internet i rebre només que disgustos i perdre el temps, m'he decidit a fer com altres i vindre a buscar el pis amb els meus propis ulls.

Arribada a Colònia 7-08-2010

Abans d'anit vaig arribar a Colònia, o com a partir d'ara l'anomenaré molt per ací "Köln", amb un viatge millorable però afortunadament sa i estalvi.

L'avió estava previst que eixira a les 21:15 del dissabte 7 procedent a l'embarcament a les 20:45 i arribant a la destinació alemanya a les 23:40. Una hora d'arribada ja desanimadora, tenint en compte que des de l'aeroport (Colònia/Bonn) hi ha uns 20 minuts fins el centre de la ciutat amb tren (això si a eixes hores hi ha tren).

Vinga, ara sense mentir. Escric aquestes línies dalt l'avió, en un document de word que després passarà a ser aquesta entrada, LA NÚMERO U, del bloc (i no blog), mentre (si puc vore bé a la la pantalleta més pròxima) estem sobrevolant Tarragona, per costa.

Bé, tornem al tema de l'horari de l'avió o Flugzeug com diuen els germànics com el que tinc assegut fartant al meu costat. Deia que l'avió tenia previst eixir a les 21:15 però, cosa que no m'esperava d'Air Berlin, després d'haver patit retards de més d'una hora amb Ryanair i Vueling, s'ha retardat l'eixida 1 hora i 20! ni més ni menys. No m'importaria si fora de matí, al migdia, de vesprada, però de nit! sense saber quin tren agafe, si n'hi haurà, on anar…

Bo, m'acaben de servir un gotet de Coca-Cola amb "Eis" com m'ha preguntat l'hostesa (i jo sense entendre-la fins que no m'ho ha dit en anglés -vaja, com si fora un guiri per a ells) acompanyat d'un entrepanet de pa marró alemany (que benvingut siga i BON PROFIT). Merda, vull dir, "mecatxis", l'ordinador se m'està plenant de molles de pa…

Vaig a tancar-lo mentre m'acabe el panet i em delecten amb uns capítols de Just for Laughs (programa d'humor de càmera oculta canadenc, que emetien per TV3).

Són les 23:26. L'hora prevista d'arribada son les 24:50 si no he sentit malament.
Continuaré informant una vegada ja assentat a la capital dels ubis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada